Bestellen is alleen mogelijk voor geregistreerde klanten.
ga naar:

Mijn account

Hoe verkrijg ik een inlogaccount?

Indien u voor onze webshop een inlogaccount wilt, dient u de stappen te volgen zoals deze staan beschreven onder punt 2. Omdat de Nedac Sorbo bv webshop een business-to-business webshop is, kunt u alleen een klant login verkrijgen indien u ondernemer bent.

Ik kan niet inloggen

1. Ik ben klant bij Nedac Sorbo bv, maar ik heb nog geen inlogcode
Als u geen inlogcode en dus nog geen toegang heeft tot het afgeschermde gedeelte van de Nedac Sorbo bv webomgeving, kunt u via de button ‘Inloggen’ rechtsboven op de pagina een Klant login aanvragen. Vink hiervoor de optie ‘Bestaande klant (ik heb al een klantnummer) aan.
Om het account aan te vragen heeft u uw klantnummer en een e-mailadres nodig. Het klantnummer kunt u bovenaan onze factuur vinden.Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk verwerken. U ontvangt per e-mail de inloggegevens zodra deze gereed zijn.

2. Ik ben nog geen klant, maar wil dat wel worden
Bent u ondernemer en wilt u klant worden van Nedac Sorbo bv, dit kan heel eenvoudig. Via de button ‘inloggen’ rechtsboven op de pagina kunt u een klant login aanvragen. Vink hiervoor de optie 'Nieuwe klant (ik heb nog geen klantnummer)' aan. Vervolgens verschijnt het aanmeldformulier, welke u na invullen kunt versturen. We nemen uw aanvraag in behandeling en deze zo spoedig mogelijk beoordelen. Nadat uw inschrijving akkoord is, ontvangt u van ons de klant- en inloggegevens per mail.

Ik ben mijn e-mailadres en/of wachtwoord vergeten

1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen (uw huidige wachtwoord resetten) via onderstaande link.
U zult per email het nieuwe wachtwoord toegezonden krijgen. Uw persoonlijk wachtwoord kunt u altijd zelf veranderen, nadat u bent ingelogd bent in de webshop. Dit kunt u doen via ‘Mijn Account’.

2. Ik ben mijn e-mailadres vergeten
Als u uw e-mailadres bent vergeten, kunt u met behulp van onderstaande link naar de klantenservice pagina.
Middels telefonisch contact met onze afdeling Sales Support kunt u uw e-mailadres opvragen.

3. Overige inlogproblemen
Indien u om een andere dan bovenstaande reden niet kunt inloggen, adviseren wij u middels onderstaande link contact op te nemen met onze afdeling Sales Support.

Hoe kan ik uitloggen?

Indien u bent ingelogd en wilt uitloggen, kunt u rechtsboven in het scherm naast het kopje ‘Mijn Account’ kiezen voor 'Uitloggen'.