Bestellen is alleen mogelijk voor geregistreerde klanten.
ga naar:

Historie

In 1962 startte Jac. H. de Jong het bedrijf Nedac: de Nederlandse Agenturen Combinatie. Nedac b.v. fungeerde als verkoopkantoor voor een aantal fabrikanten van schoonmaakartikelen en andere huishoudelijke producten.
Om de schoonmaakartikelen meer als concept te marketen, werd in 1967 de merknaam SORBO ® gelanceerd, afgeleid van het woord "absorberen". Onder dit merk kon de categorie actief richting consumenten worden ondersteund.

De SORBO-producten werden ook toen al voornamelijk via het supermarktkanaal aangeboden. Om de logistieke complexiteit voor de klanten op te lossen, ontwikkelde De Jong het Service Merchandising systeem, weliswaar naar Amerikaans model, maar toegespitst op de Nederlandse detailhandel.
Door de jaren heen, groeide het bedrijf uit tot specialist in nonfood, door zich verder te specialiseren in voor de retail aantrekkelijke, doch complexe assortimentsgroepen.
Nedac Sorbo ontwikkelde op die wijze zowel een merk als een distributiemethode die in de Benelux inmiddels een fenomeen genoemd mag worden.

In de loop der jaren is het aanbod van Nedac Sorbo gegroeid tot een pakket van meer dan 10.000 artikelen, verdeeld over ca. 16 verschillende categoriën. Het merk- en productaanbod is inmiddels zo breed, dat concepten voor klanten op maat gemaakt kunnen worden. Bovendien kan het productaanbod in iedere gewenste logistieke vorm worden aangeleverd, van bulk-leveringen via DC, tot cross-dock tot en met het systeem van full service merchandising, waarbij uitlevering en dienstverlening letterlijk tot in de winkel reikt. Met al die mogelijkheden in huis is Nedac Sorbo een flexibele en veelzijdige partner voor haar afnemers.

Na ruim 45 jaar ervaring kan met recht gezegd worden: Nedac Sorbo, specialist in non-food!